MENU

Mellow

944
2

Tegenwoordig heeft men steeds minder tijd en meer haast. Ook is onze mobiliteit toegenomen. Dit leidt tot fast consumption van voedsel onderweg. Als gevolg hiervan is er weinig aandacht voor voedsel en het eetmoment. Deze moderne en snelle levensstijl leidt tot verandering in voedselrituelen en consumenten zijn ontevreden met hun leven vol stress en druk. Hierdoor ontstaat een beweging van nieuwe behoeften en eisen van consumenten.

Mellow speelt hierop in door een nieuwe beleving te geven aan het eetmoment onderweg met als uitgangspunt om vanuit een ander perspectief te kijken naar alles wat steeds sneller moet. Hierbij ligt de focus op het geven van een extra dimensie aan on-the-go voedsel consumptie, om mensen met meer aandacht en genot te laten eten en hen te stimuleren om de tijd te nemen voor hun maaltijd.

De take-away verpakkingen van Mellow dienen als middel om dit doel te bereiken. Mellow doet dit door een unpacking experience als ritueel hieraan te verbinden.

De slimme en esthetische aspecten maken de weg naar het eten plezierig, waardoor er een relatie tussen product en consument ontstaat.